+ 1
Inlägg: 2767126
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Robin Ztorken L: jäkligt sant. Kan man investera i laget så vi får nerv resten av säsongen så kommer publikintäkterna. Annars tappar man ju dom med.
Sv: Silly season
Matt Luff ska tydligen ha erbjudits till klubbar i Shl. Ser att han har spelat med LaDue och Södergran.
+ 2
Kommer det se lika illa ut som innan då tror jag tyvärr Karlin måste avgå, för då har han inte lyckats förändra ett skit och defenitivt tappat allas öron i omklädningsrummet!
Förlorar vi nu tre fyra matcher är serien över för vår del och kommer spela ointressanta träningsmatcher fram till kval, matcher helt utan nerv och intensitet:
Måtte det inte bli så, för då tappar vi dessutom publikintresse både hemma och borta.