Inlägg: 2767340
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Zource: Sjukt att man bryter Shl för den här skiten till turnering, så fruktansvärt ointressant hockey, 0 känslor och nära på 0 underhållningsvärde
+ 2
Varför är inte Ranta med i Finland idag förresten?