KB: Inget ont om värvningen, försöker bara sänka mina förväntningar lite så jag blir positivt överraskad istället för besviken. Pessimisten Törna har talat.
Inlägg: 2767415
Svarskommentarer
Sv: Silly season
{7426}: det behövs fan tåga och uthållighet i laget; finns ingenting annat än att göra samma sak som supporter.
Winning mentality är egentligen allting som behövs och är det någonting som supportrar ska stå för som "den 6e utespelaren" så är det fanimej just det.
Vi måste ju kunna säga positiva saker om bra beslut; att enbart tycka när man har alla resultat är ett riktigt syltryggsbeteende.
Winning mentality är egentligen allting som behövs och är det någonting som supportrar ska stå för som "den 6e utespelaren" så är det fanimej just det.
Vi måste ju kunna säga positiva saker om bra beslut; att enbart tycka när man har alla resultat är ett riktigt syltryggsbeteende.
+ 4
Sv: Silly season
Man gillar att han redan spelat i Europa en period, så stor rink är inte helt främmande antar jag. Intressant!
+ 1