Bad_Brett: 2- 3 lagg hittills, 4an suger
Inlägg: 2769190
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 24-11-14 Hemma
Bössa 68:
Jaaa! Vi behöver ha marginalerna med oss.
Hittills har vi nästan gjort enprickfri insats. Framförallt gillar jag hur "på" vi är. Det ser nästan ut som att vi spelar med självförtroende.
Jaaa! Vi behöver ha marginalerna med oss.
Hittills har vi nästan gjort enprickfri insats. Framförallt gillar jag hur "på" vi är. Det ser nästan ut som att vi spelar med självförtroende.
+ 3