SPOODI: 16-3 i skott mot FBK? Nyp mig!
Inlägg: 2769254
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 24-11-14 Hemma
{7426}: Vilken period vi gör alltså. Har ingenting negativt att påpeka på
Men vi har inte sett andra än. I första kändes det som något hade släppt dock.
Men vi har inte sett andra än. I första kändes det som något hade släppt dock.