{10015}: Tyckte man såg direkt efter 4-0 att spelet blev mer som tidigare. Mycket konstiga beslutstaganden där man inte tar ansvar för att allt blir rätt. För många chansningar från ingenstans efter att ha hållit sig undan från det innan i matchen
Inlägg: 2769572
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 24-11-14 Hemma
Framnäs:
Grymt nära att vi gjorde ett. Trots det. Hade det varit mer kvar av perioden så hade det varit ett läge för timeout för att hålla ut.
Grymt nära att vi gjorde ett. Trots det. Hade det varit mer kvar av perioden så hade det varit ett läge för timeout för att hålla ut.
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 24-11-14 Hemma
Framnäs: JASEK så stavas modos problem ! Sälj svinet igår.....
+ 3