Bad_Brett: Han och Niederbach bidrar med ingenting. INGENTING. Nu ser vi iaf ingenting av Jasek i tio minuter i tredje så det är något positivt. Milton in?
Inlägg: 2769625
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 24-11-14 Hemma
{10015}: Poängen med att dra in Niederbach i diskussionen just exakt nu? Sticker inte alls ut i negativ bemärkelse på samma sätt som Jasek idag. Hans kedja skapade väldigt mycket period 1 om inte annat.
+ 11