Inlägg: 2769628
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 24-11-14 Hemma
Bad_Brett: lägg av 4-1 är inte hans fel. Ska inte ens vara hans markering. Men ja han är fan sämst. Sämre än Hutsko helt ärligt. Han åkte iaf skridskor men var bara sämst i allmänhet
+ 1
Känns som han försöker bråka sig bort. Bänka kräket.