Sigge: Frölunda är jäkligt tunga och det kan man ju inte säga att vi är så jag är rädd att det blir som mot Timrå imorgon.
Inlägg: 2770498
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 24-11-14 Hemma
{10015}:
Både Mikkel och Bernhardt såg bra ut igår, så där är man ändå rätt förhoppningsfull.
Rätt trevliga kombinationer i pp som avslutades med att Berna bombade från blå, känns som det var ett bra tag sedan man såg Bernhardt såpass skottvillig.
Fick en liten nytändnings-känsla där.
Woods verkar däremot gå och vänta på att Big Sam ska komma tillbaka, händer inte svinmkt där.
Både Mikkel och Bernhardt såg bra ut igår, så där är man ändå rätt förhoppningsfull.
Rätt trevliga kombinationer i pp som avslutades med att Berna bombade från blå, känns som det var ett bra tag sedan man såg Bernhardt såpass skottvillig.
Fick en liten nytändnings-känsla där.
Woods verkar däremot gå och vänta på att Big Sam ska komma tillbaka, händer inte svinmkt där.
+ 1