+ 3
Inlägg: 2778033
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Leksands IF 24-11-26 Borta
{9315}: Så länge Ranta fortsätter att köra på med sitt offensiva spel så kommer poängen tillslut trilla in. Till skillnad från Jasek så har han kvalitéer att producera, Jasek gör liksom ingenting i offensiven. Han är inte bra på något, Ranta går att säga att han är en av de bästa i ligan 1vt, har bra driv i skridskoåkningen och är skottvillig. Med Jasek är det som att han väntar på att poängen ska komma till honom.
Underliggande siffror kan ofta vara missvisande.
Underliggande siffror kan ofta vara missvisande.
+ 8
10 matcher
1 mål (i pp)
2 assist (1 i pp)
-5
det är usla siffror ovärdigt för mister drivande i offensiven. kan jämföras med jasek som under samma period har 2 poäng, båda i equal och är +2. eller om vi ska ta ett glädjande exempel istället för dom två, jesper olofsson som är 2+5 och +4 samma period och är i allra högsta grad bidragande till att modo lyckas kämpa ihop lite poäng
säger inte att ranta ska dumpas men han bör få minst lika mycket skit som jasek.