Inlägg: 2779276
Svarskommentarer
Sv: Modo Hockey - HV71 24-11-28 Hemma
NuMo: vad i helvetet gör jasek?! Att ge upp så där kan inte vara acceptabelt oavsett, skicka åt helvette
+ 4
Det var en jäkligt oturlig utvisning. Egentligen ingenting.
Tidningens betyg efter matchen. Ingen kan få mer än tre i betyg, de flesta borde få högst två.
Ingen vågar vara bättre än den andre.
Såklart så gör vi en supermiss där och det är över.