1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 507594 inlägg · 4189 ämnen

Inlägg: 2781018

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 24-11-30 Hemma
NuMo: Du måste vara en 70-talist från Ö-vik. George stod själv och tittade på hur Foppa, Werner och andra vevade vid kebabställen 02:00 i Ö-vik. Kände några av de värsta från Domsjö och de sa bara att: "Kul att du också är här ikväll George". Trevligaste grabbarna var de som hade störst nävar.

Svarskommentarer

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 24-11-30 Hemma
Costanza:

Har ingen källare med hembränt. Men inser att jag börjar att ha svårt att skriva så jag ens själv förstår det.

Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB