Inlägg: 2781431
Svarskommentarer
Sv: Modo Hockey - Timrå IK 24-11-30 Hemma
Keriksson: Ja, obegripligt att domarna inte tar en femma efter videogranskning, även kommentatorn va ju inne på det. Alltså, att han kastade handsken
Sv: Modo Hockey - Timrå IK 24-11-30 Hemma
Keriksson: Jag tycker att Linköping har tur med domsluten hittills.
Sv: Modo Hockey - Timrå IK 24-11-30 Hemma
Keriksson: vem bryr sig det är ishockey inte innebandy
+ 1
Heja LHC!