Sv: MoDo Hockey - Skellefteå AIK 24-12-05 Borta
KRB: Hade varit mer sannolikt om vi hade vunnit stort idag.. Nu kommer vi vara revenschsugna ;) Men alla lag i SHL är bra så man ska inte underskatta!