+ 1
Inlägg: 2784242
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Skellefteå AIK 24-12-05 Borta
Sigge: Helt säker på att Carlsson skulle få ett lyft som ytter i en offensiv kedja, han har mycket hockey i sig, och hög poängkapacitet.
Och han är INTE center!! Det är bara det att vi återigen har en galet tunn/svag centersida, och därmed återigen tvingats spela ytterforwards som centrar. Hoppas att det är sista säsongen någonsin det ser ut såhär.
Och han är INTE center!! Det är bara det att vi återigen har en galet tunn/svag centersida, och därmed återigen tvingats spela ytterforwards som centrar. Hoppas att det är sista säsongen någonsin det ser ut såhär.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Skellefteå AIK 24-12-05 Borta
Sigge: Som sagt, det vore bättre med MC där och Woods på läktaren, han gör noll nytta på isen.
Det mest märkliga är att Karlin ger Woods istid överhuvudtaget, bör skickas till Östersund, det är hans nivå.
Det mest märkliga är att Karlin ger Woods istid överhuvudtaget, bör skickas till Östersund, det är hans nivå.
Jag tycker synd om honom då det är uppenbart att varken Hinken eller tränarna haft en tydlig plan för hans utveckling. I dagsläget skulle han göra mer nytta på Woods plats där han bidrar med absolut noll.