+ 1
Inlägg: 2784415
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2024-12-07 Hemma
SPOODI: Tycker dom flesta här inne är sjukt bittra över allt som har med MoDo å göra nu , spelar ingen roll vad dom gör så skall det klagas å spy galla !
Kan inte komma ihåg att det var så negativt här inne ens när vi låg i botten i Allsvenskan och vi var näst intill konkursmässig !!
Nä , MER POSITIVT TILL FOLKET !!!
Kan inte komma ihåg att det var så negativt här inne ens när vi låg i botten i Allsvenskan och vi var näst intill konkursmässig !!
Nä , MER POSITIVT TILL FOLKET !!!
+ 20
Känns som att du medvetet ignorerar min poäng