+ 3
Inlägg: 2785393
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2024-12-07 Hemma
1921ofHockey: Första fjärdedelen tog vi ynka 9 poäng på 13 matcher. Uselt verkligen. Nu under den här har vi tagit 17 poäng redan med en match mot Luleå kvar. I princip har vi blivit dubbelt så bra, men det lustiga är ju att plattmatcherna kommit hemma mot HV och Malmö. Vi blir så straffade av att det är just där det går dåligt, att vår förlust även innebär tre pinnar till dem.
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2024-12-07 Hemma
1921ofHockey:
Mötte ju ett ganska formstarkt HV tyvärr, dom var verkligen usla när vi möttes första gången.
Där borde vi vunnit, dock.
Mötte ju ett ganska formstarkt HV tyvärr, dom var verkligen usla när vi möttes första gången.
Där borde vi vunnit, dock.
+ 1
Synd med torsken mot HV. Där hade vi behövt 3.