+ 1
Inlägg: 2785654
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2024-12-07 Hemma
Silly: Jag gillar Westfält riktigt mycket, tycker det är en väldigt smart center.
Till nästa säsong skulle det absolut kunna vara ett 3:e center alternativ, men på något sätt känns Jasek och Niderbach som aningen tunt som 1 och 2.
Jag skulle gärna få in en center som har den där X faktorn och som blir den naturliga ledaren.
Till nästa säsong skulle det absolut kunna vara ett 3:e center alternativ, men på något sätt känns Jasek och Niderbach som aningen tunt som 1 och 2.
Jag skulle gärna få in en center som har den där X faktorn och som blir den naturliga ledaren.
Som Färjestad snodde i sista minuten när han var klar för oss?
Karlin och han kan varandra! En 3:e Center med bra ålder!
Han har en tuff konkurrenssituation i Färjestad?
Han blir nog inte kvar där?