+ 1
Inlägg: 2788525
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Luleå HF 24-12-19
{9315}: Kan vi enas om att Hinken är det största skämtet i MoDos moderna historia. Hutsko, 0 poäng. Benson, 0 poäng.
Det är ju inte direkt som att vi ställer några hysteriska krav.
Hinken är en symbol för allt som är fel med MoDo. Han fick jobbet som scout för Colorado för att han kände Foppa, han fick jobbet som assisterande tränare för att han kände Foppa, och han fick jobbet som sportchef för att han kände Foppa.
Liksom så många andra, bygger han en karriär på att känna rätt personer, och det är uppenbarligen viktigare än intelligens och kompetens.
#swisha_bort_hinken_nu
Det är ju inte direkt som att vi ställer några hysteriska krav.
Hinken är en symbol för allt som är fel med MoDo. Han fick jobbet som scout för Colorado för att han kände Foppa, han fick jobbet som assisterande tränare för att han kände Foppa, och han fick jobbet som sportchef för att han kände Foppa.
Liksom så många andra, bygger han en karriär på att känna rätt personer, och det är uppenbarligen viktigare än intelligens och kompetens.
#swisha_bort_hinken_nu
+ 9
Sv: MoDo Hockey - Luleå HF 24-12-19
{9315}: med lite medstuds hade det kunnat bli p, Lule är tunga och passar oss dåligt. Tycker faktiskt det intr finns anleding än att se en dipp jämfört med innan uppehållet. Visst är det lätt att hitta individuella missar. Men va fan körnpå bara nästa mstch. Och Näsens passningar är rena konstverk!
+ 2
lika många poäng upp till strecket som innan matchen, jag tar det.