1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 507590 inlägg · 4189 ämnen

Inlägg: 2788713

Sv: MoDo Hockey - Luleå HF 24-12-19
{9315}: Tycker vi ska rösta in BB, George och JFK i styrelsen!
Ja menar så pass många är vi väl på forumet att vi borde kunna kuppa in det?

Då ska vi se att det åtminstone vädras åsikter på styrelsemötena! Om inte Costanza lyckas åka dit för ofredande eller annat elände innan första mötet...

Svarskommentarer

Sv: MoDo Hockey - Luleå HF 24-12-19
Monno:
Tycker man gör en rätt bra match men tyvärr får man inte in den.

Sv: MoDo Hockey - Luleå HF 24-12-19
Monno: BB sitter redan i styrelse i ett medelstort bolag och är hård. Undermåliga resultat accepteras ICKE över tid.

Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB