+ 3
Inlägg: 2788713
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Luleå HF 24-12-19
Monno:
Tycker man gör en rätt bra match men tyvärr får man inte in den.
Tycker man gör en rätt bra match men tyvärr får man inte in den.
Sv: MoDo Hockey - Luleå HF 24-12-19
Monno: BB sitter redan i styrelse i ett medelstort bolag och är hård. Undermåliga resultat accepteras ICKE över tid.
+ 2
Ja menar så pass många är vi väl på forumet att vi borde kunna kuppa in det?
Då ska vi se att det åtminstone vädras åsikter på styrelsemötena! Om inte Costanza lyckas åka dit för ofredande eller annat elände innan första mötet...