+ 3
Inlägg: 2788722
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Luleå HF 24-12-19
Monno: Är nog precis det vi behöver på en post, en självgod sate med starka åsikter och som vågar stå för dom.
Inte bara vänta tills det försent och tro att allt kommer lösa sig.
Inte bara vänta tills det försent och tro att allt kommer lösa sig.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Luleå HF 24-12-19
Monno: det stämmer dock att han sitter i en styrelse på ett medelstort bolag. sen vette fan om han är helt ärlig med det andra ;-)
+ 2
Inte så ödmjuk men ack så perfekt!