Inlägg: 2790074
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2024-12-26 Borta
NuMo: Norris blandar att vara rejäl med att vara så sjukt naiv ibland...
Aja förlust mot serieledarna får man väl ta. Tragiskt att det ska se ut såhär dock. 2a perioden är under all kritik.
Men i slutändan var ju Silferbergs två kanonskott avgörande. Vi har inte den skillsen i truppen riktigt.
Ska man diskutera fel så tror jag det är så enkelt som att vi inte har en 1a center. Vi hade fått helt annan stabilitet då.
Jasek skulle varit 2e center och True skulle vi inte värvat alls...
Aja förlust mot serieledarna får man väl ta. Tragiskt att det ska se ut såhär dock. 2a perioden är under all kritik.
Men i slutändan var ju Silferbergs två kanonskott avgörande. Vi har inte den skillsen i truppen riktigt.
Ska man diskutera fel så tror jag det är så enkelt som att vi inte har en 1a center. Vi hade fått helt annan stabilitet då.
Jasek skulle varit 2e center och True skulle vi inte värvat alls...
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2024-12-26 Borta
NuMo: Glöm inte att vi borde lastat in 400k per månad för Dickinson.
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2024-12-26 Borta
Dom gjorde ett ärligt försök, tills man tar ut målvakten.
Nu har du ändrat dig. Vi skal ju ha juniorer har du ju sagt.