+ 3
Inlägg: 2790309
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2024-12-26 Borta
{10071}: Dock är jag lite språk-fascist själv. När man inte har koll på de /dem. Skriv alltid dom i stället, blir aldrig fel. Men inget jag skulle skriva någon på näsan om
+ 4
Lär dig att hantera allas ev. Tillkortakommanden i felstavning mm, och LÄS istället vad som menas din pajas 😂😂😂