Sv: MoDo Hockey - IF Malmö Redhawks 24-12-28 Hemma
Bad_Brett: I Umeå har folk otur om de möter George på strandpromenaden. "Här kommer MoDo". Possler flyttade inte på sig, sen satt han då i en snödriva. Tjejen skriker "Vad faan håller du på med?!" SHL..