Varför skriver ingen jävel här. Tugga in texter nu, bara löjligt att jag ska fisa runt här. Finns bättre MoDoiter än mig som kan skriva.
Inlägg: 2792101
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 24-12-30 Borta
Costanza: ingen kan hockey lika bra som dig. Vi inväntar mer kloka ord först.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 24-12-30 Borta
2p ikväll vore guld. Hoppas att truppen köttat ihop. Ändå är det långsiktigt tuggeri som gäller. FBK borta är ju en examen på vägen. MoDo 2025..