Costanza: Kan ju vara så att folk jobbar ?!
Inlägg: 2792151
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 24-12-30 Borta
Gavelo: Jobbar? Förklara nu du med jättestörre så stora finare biceps än mig ;-)