Inlägg: 2792184
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 24-12-30 Borta
4th Line
36. Ohlsson, Sebastian
24. Carlsson, Måns
12. Pettersson, Oscar
15. Berglund, Victor
3rd Line
38. Södergran, Johan
32. Niederbach, Theodor
92. Olofsson, Jesper
40. Bernhardt, David
2. Rundblad, David
2nd Line
10. Ranta, Sampo
11. True, Alexander
29. Aagaard, Mikkel
23. Winberg, Tobias
7. Näsén, Pontus
1st Line
17. Woods, Riley
86. Jasek, Lukas
13. Benson, Tyler
27. Norlinder, Mattias
6. Ladue, Paul
Goalies
30. Lehtinen, Lassi
31. Eriksson Ek, Olle
Extra Players
19. Pettersson, Lucas (LD)
36. Ohlsson, Sebastian
24. Carlsson, Måns
12. Pettersson, Oscar
15. Berglund, Victor
3rd Line
38. Södergran, Johan
32. Niederbach, Theodor
92. Olofsson, Jesper
40. Bernhardt, David
2. Rundblad, David
2nd Line
10. Ranta, Sampo
11. True, Alexander
29. Aagaard, Mikkel
23. Winberg, Tobias
7. Näsén, Pontus
1st Line
17. Woods, Riley
86. Jasek, Lukas
13. Benson, Tyler
27. Norlinder, Mattias
6. Ladue, Paul
Goalies
30. Lehtinen, Lassi
31. Eriksson Ek, Olle
Extra Players
19. Pettersson, Lucas (LD)
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 24-12-30 Borta
KRB: Jo ÖIK har verkligen gjort en katastrof säsong. Men det jag sett på slutet har det sett betydligt bättre ut, och nu har de en mental coach också. Jag tror att de fixar ett kval, Vimmerby kommer de att slå.
+ 1
Japp,
Jag var sanslöst besviken för en dryg månad sen,
Men det kan fanken gå vägen, lagen ovanför oss borde vara mera nervösa nu än innan
Då har vi sorgebarnet Östersund Hockey kvar att bekymra oss över, en tämligen hopplös klubb som det ser ut…