Inlägg: 2794262
Svarskommentarer
Sv: Silly season
{7426}: Är vi avis på att en klubb med ambitioner, drar igång en insamling för att plocka in skadat gods från en norsk fjärdelina?
+ 3
Sv: Silly season
{7426}: Helt tyst om deras swish kampanj jämfört hur det lät om oss och värvningen av Norlinder !
+ 1
Kul att vissa värvar!