Inlägg: 2796780
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 25-01-04
{9742}: nåväl, svårt folk, vi är trots allt Modoiter allihopa och vad är väl att härdas om inte att vara supporter till röda, vita, gröna, stolta, fina MoDo. Solen lär gå upp en annan dag igen, och då är vi likväl Modoiter. Tills kistan slår igen och i nästa liv.
Uppåt, framåt, vackra Alfredshem!
Uppåt, framåt, vackra Alfredshem!
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 25-01-04
Rätt vågad men välbehövlig krönika av Pelle.
www.allehanda.se/2025-01-05/modos-lagbygge-ligger-i-ruiner/?utm_source=push&utm_medium=app&utm_campaign=c0a65357-c633-46fd-9465-6103f051b893&push_segment=modo+hockey+herr&push_title=timr%C3%A5-modo+4/1&source=segmentPush&shareSource=iossharebutton
www.allehanda.se/2025-01-05/modos-lagbygge-ligger-i-ruiner/?utm_source=push&utm_medium=app&utm_campaign=c0a65357-c633-46fd-9465-6103f051b893&push_segment=modo+hockey+herr&push_title=timr%C3%A5-modo+4/1&source=segmentPush&shareSource=iossharebutton
+ 2
Såg dock nåt vackert idag. Rådjur och domherrar samsades kring mitt fågelbord, inget hat dem emellan