Paninaro: Jag kommer behöva radera inlägget pga upphovsrätten, bara till din kännedom
Inlägg: 2796871
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 25-01-04
Slås av en sak när jag tittar på småkronorna. Ledarstaben där påminner väldigt mycket om MoDos. Bara svärmorsdrömmar. Helyllekillar. Soft. Visst, det är också bra egenskaper men det blir för mycket. Men hur man väljer spelare efter historik istället för dagsform är inte elitnivå. Målvaktsvalen var fel redan i gruppspelet. Man spelar samma uppställning i 2 min mot Finland igår 4 mot 3 trots uselt spel. Modo agerar likadant när man formerar laget: ? vi vet att dom kan! Dom har gjort det förr!?
Tankar?
Tankar?
+ 1