Inlägg: 2799821
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
SPOODI: Du menar att Benson går före en krigare som Måns? Tur iaf att man inte har nån av dom i blaskans managerspel.
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
SPOODI: Skulle testa att slänga in honom på op:s kant som han spelade på förra match med vigneault och jasek.
+ 2

Södergran-Niederbach-Jeppe
Jasek-LP-Ranta
Aagaard-Vigneault-OP
Ohlsson-True-Benson
Woods eller Måns extra. Båda förtjänar petas