erjo: Modo och Lp själv resonerar sunt kring hans situation och båda är överens om att det bästa för Lucas är att för tillfället fortsätta i Östersund där han har flytet, förtroendet och självförtroendet.
Inlägg: 2799831
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo: Håller med men ändå inte, att testa ge han en match med speltid i pp skulle nog inte skada jättemycket. Sen om han tycker att det funkar bättre i Östersund så låter vi han fortsätta där.
+ 1