Inlägg: 2799841
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{10015}: Är väl upp till honom men jag tror definitivt att han skulle få inleda som fjärdecenter nästa säsong och att det är hans plats att tappa så att säga.
Åker vi ur kommer vi värva så då är han max tredjecenter. Dessutom så hade han utgående kontrakt så det är inte ens säkert att Hinken är villig att ge honom ett.