Inlägg: 2799882
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Golden boy : Hutsko hade ju inga bra egenskaper öht förutom sin speed. Oregan hade nog tankarna hemma i USA med sin höggravida fru så den var dömd att misslyckas från start. Benson sliter gärnet, tror hans felaktiga avstängning i första matchen satt sig mentalt men han ser ganska bra ut iaf, även om poängenskörden är såklart inte godkänd
+ 1
Hur lååång tid ska det ta för en professionell hockeyspelare att vänja sig vid det, i min värld är det en av det sämsta bortförklaringar, kanske skulle Hutsko, O'regan behållits, hade säkert blommat ut nästa säsong för då hade dom nog blivit varma i kläderna på stor is.