+ 4
Inlägg: 2799897
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{469}: Nåt annat. Har ju haft en långsiktig dröm om att anordna en innebandycup i Umeå likt Brännbollsyran med folk från Hockeysnack, GrönGult, JanneG:s Gnaget och Diffare m.fl. Många hälsenor och fotleder skulle ryka. Vi kan kalla den Costanza Cup. Foppa & Werner och andra galningar kan få ha ett lag också. Blir bra tittarsiffror på TV.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{469}: Tack kompis, har själv funderat på att provspela och hoppa in sista 5 och hopptackla med mina 97 kg. Böterna kommer att visa att jag inte har nån inkomst förutom pant.
+ 9
I ett framtida kval mot vad jag tror LHC så kan jag vara nyttig. Har en del otalt med Rattie sen sist... Så kan sänka han om ni vill?