+ 1
Inlägg: 2799913
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Peja: MoDo kan nog mycket väl behålla spelare - Om dom nångång känner förtroende och får speltid så dom kan visa vad dom kan för den större publiken.
Finns inget som säger att dom skulle få mer speltid och förtroende i HA - Det har vi ju redan sett förra sejouren.
Finns inget som säger att dom skulle få mer speltid och förtroende i HA - Det har vi ju redan sett förra sejouren.
I Djurgården hamnar stora talanger utanför laget oavsett hur de gör, eftersom de har så många stora talanger. Det har inte Brynäs och Modo på samma sätt.