+ 1
Inlägg: 2799923
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{10015}: ” Leverera hur bra som helst”, lugn nu, 2+3 på 25 matcher!
Theo gjorde några bra matcher för oss förra säsongen men inte mer, han tillhör inte ens toppskicktet i As och har under några säsongen aldrig tagit det kliv man hoppats på så att han inte tillhört A-truppen är fullt rimligt.
Sen kan du lyssna på kempis podd där han på min begäran intervjuade TJ, ang det du skriver om att han hade noll förtroende för det stämmer såklart inte!
Theo gjorde några bra matcher för oss förra säsongen men inte mer, han tillhör inte ens toppskicktet i As och har under några säsongen aldrig tagit det kliv man hoppats på så att han inte tillhört A-truppen är fullt rimligt.
Sen kan du lyssna på kempis podd där han på min begäran intervjuade TJ, ang det du skriver om att han hade noll förtroende för det stämmer såklart inte!
+ 2
Lindstein är ett exempel på att vissa följer med klubben ner - men visst hade han redan en hel del förtroende med Brynäs i SHL?