+ 1
Inlägg: 2801627
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Gavelo: Om han kan åka skridskor tycker jag vi plockar honom och skickar Benson till typ Slovakien eller tyska andraligan. Det kan ju knappast bli sämre än 60-metersspelaren
Säkerligen en bra spelare men eftersom han inte spelat så blir det en för stor chansning och Modo har inte råd med det.