+ 1
Inlägg: 2801888
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe: ?
Tycker du Brynäs hade få bärande spelare som följde med ner, Hv hade även dom rätt många bra spelare som stannade, vilka har vi, Olsson, Op, Olofsson, Olle, Berglund och kanske Södergran
Tycker du Brynäs hade få bärande spelare som följde med ner, Hv hade även dom rätt många bra spelare som stannade, vilka har vi, Olsson, Op, Olofsson, Olle, Berglund och kanske Södergran
+ 2
Men skulle vi åka ur, så tror jag vi blir att räkna med i allsvenskan ändå-