Slurp: tror vi möjligen får behålla Carlsson och Berglund om det blir HA.
Inlägg: 2801985
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Frontschwein: Känns lite som att Carlsson kommer återvända till Mora om det blir HA. Har känsla att det blir så vilket som. :)