Confusius: Har Nässen någonsin skjutit?
Inlägg: 2802790
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Linköping HC 25-01-11 Borta
Frontschwein: Jodå jag har sett Näsén skjuta ett par ggr under sin MoDo-karriär.
Och påfallande ofta gör han mål när han skjuter.
Men det är bara att ge upp att få in det i skallen på honom, han är den han är.
Och påfallande ofta gör han mål när han skjuter.
Men det är bara att ge upp att få in det i skallen på honom, han är den han är.
Sv: MoDo Hockey - Linköping HC 25-01-11 Borta
Frontschwein: När han väl skjuter blir det oftast väldigt bra. Han har ett bra skott.
+ 1