NuMo: Södergran har väl öst in mål på Myrenberg tidigare, förmodligen därför.
Inlägg: 2803127
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Linköping HC 25-01-11 Borta
Bad_Brett: Att Södergran ens har SHL-kontrakt är ytterst märkligt.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Linköping HC 25-01-11 Borta
Bad_Brett: mm där har du nog anledningen. Sjukt synd bara.