Inlägg: 2804759
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Linköping HC 2025-01-16 Hemma
KRB: Oavsett, att Adam ska kommentera är så jäkla synd. En rysarmatch förtjänar minst en Lars Lindberg
+ 2
Jag tycker tyvärr det luktar förlust i kväll, vi brukar värva några bättre insatser med totalt värdelösa matcher, och det var ett tag sedan nu…
Hoppas på det bästa vi får se