Inlägg: 2805814
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Saleva: Ja men det finns inga spelare på marknaden / Henrik Gradin.
Återigen så agerar konkurrerande lag medans vi ej gör något. Lhc och HV är inte i bättre lägen en oss men dom klarar ju av att göra något det är så jävla sjukt.
Återigen så agerar konkurrerande lag medans vi ej gör något. Lhc och HV är inte i bättre lägen en oss men dom klarar ju av att göra något det är så jävla sjukt.
Lhc tar in Adam Werner.
www.expressen.se/sport/hockey/shl/malvaktsrockad-pa-gang-i-linkoping-adam-werner-overens-med-klubben/