+ 1
Inlägg: 2805946
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
mattias - 74: Ja han kan skjuta och han är ju kryptonit mot vårt fega försvar som står i knät på målvakten.
Låt dem inte låna pucken och ta för fan inga utvisningar.
Låt dem inte låna pucken och ta för fan inga utvisningar.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
efter allt som skrivits under säsongen, Niederbach, du är så sjukt bra
+ 7
Se upp för Karlkvist i PP, han skjuter nog hårdast i SHL i den spelformen tillsammans med Nygren