Örebro har en vass förstakedja och ett bra powerplay, men i övrigt så är dem ganska uddlösa. Den MoDo spelare som tar en offensiv utvisning imorgon bör straffas med en straffrunda upp för paradiskullen, samt ta sig ned likt Eddie the Eagle.
Inlägg: 2806018
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 25-01-18 Borta
JonathanF: Det handlar väl om att stänga ner Örebros förstalina och inte ta utvisningar? Då har vi chans att vinna.
+ 7
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 25-01-18 Borta
JonathanF: Precis, en schysst, men tuff tackling på Karla, sen kör vi bara på