{10015}: Varför ändra så mycket på truppen?
Inlägg: 2806502
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 25-01-18 Borta
Zource: Ranta-Jasek-Benson känns inte som en succélina direkt. Nu är Jasek dessutom tillbaka som center… då kan vi lika gärna ta hem LP.
Men känns riktigt bra att Karlin äntligen fått snilleblixten att 17-25-29 ska spela ihop.
Men känns riktigt bra att Karlin äntligen fått snilleblixten att 17-25-29 ska spela ihop.
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 25-01-18 Borta
Zource: Det var ju så man stuvade om och avslutade senaste matchen? Tycker det såg betydligt bättre ut efter det.
+ 2