Både Hv71 och Rögle spelar som bottenlag just nu. Så otroligt inkonsekventa.
Inlägg: 2806572
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 25-01-18 Borta
Chamez: Tror tyvärr Modo kommer spela kval och ett av dessa lag blir vår motståndare.
Nu får Olli Jokinen svära och skrika i paus!
Nu får Olli Jokinen svära och skrika i paus!
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 25-01-18 Borta
Chamez: De två lagen ovanför Modo har givetvis 3 poäng just nu. Har det hänt förr?
+ 1