Söndagar är alltid tråkiga. Varit så hela livet. Ni som har kul, vad gör ni denna dag? Inget snuskigt nu..
Inlägg: 2807784
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza: För många år sen var söndag MoDo-kväll(var väl torsdag och söndag som var speldagar?), sedan hade vårt fotbollslag inomhustider på vintern 19-21.
2 timmar 5-lagsspel, underbart. Men sista 20 åren håller jag med Dej, söndagar ärna var förr lika kul som Långfredagar.
Fast kom på en sak till. Tror Mupparna gick på stats-tv söndagkvällar innan utbudet exploderade med paraboler, Horizont mm
2 timmar 5-lagsspel, underbart. Men sista 20 åren håller jag med Dej, söndagar ärna var förr lika kul som Långfredagar.
Fast kom på en sak till. Tror Mupparna gick på stats-tv söndagkvällar innan utbudet exploderade med paraboler, Horizont mm
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza: Ligger i soffan och myser. Smörjt in min tatuering som jag gjorde tidigare i veckan. 😎
+ 2