Frontschwein: tror också på förlust men vi kommer ändå ligga bra till för en sista push mot plats 10 efter uppehållet!!!
Inlägg: 2815946
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 2025-02-01 Hemma
grimiss: hur är vår historik mot fbk? 152 -2 känns rätt rimlig?
Dom skulle kunna sätta ut damlaget med konståkningsskridskor och golfklubbor men likt förbannat skulle dom snubbla in 1-0 och vinna.
Dom där tröjorna betyder automatisk förlust.
WO skulle kanske vara bäst för målskillnaden.
Dom skulle kunna sätta ut damlaget med konståkningsskridskor och golfklubbor men likt förbannat skulle dom snubbla in 1-0 och vinna.
Dom där tröjorna betyder automatisk förlust.
WO skulle kanske vara bäst för målskillnaden.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 2025-02-01 Hemma
grimiss: George träffade på Kung Conny i sin stora blåa Michelingubbejacka idag på Bolaget i Ö-vik. Bar på ett flak 3-pinnars med sin donna. Kan det vara ett tecken?